الخميس، ٢٥ مارس ٢٠١٠

اوى اوى اوى

ننا بنحب بعض اوى اوى .....
كانت بنت ناس اوى
وانا حبيتها اوى
ومقام الرفاعى حبيتها اوى
اوى اوى اوى
وفى عز الحب ده كله
قالتلى حبيتك اوى اوى
بس زعلنا فى يوم مع بعض
فيه حد وقع ما بيننا
راح الحب كله
انا كنت عايق
ولسه عايق
اوى اوى اوى اوى
وسابتنى بنت الناس
قالت عطعوطى خلاص
من يومها وانا محتاس
اوى اوى اوى اوى
اتجوزت واحد خنيق
كان عنده محل كشرى
بيكسب اوى اوى
الله يرحمك بقى يافوزى
رحت جنازته لقيتها
حزنانة اوى اوى
مش علشان فوزى لاء
عشان الورث
كتبه لابنه اللطخ سامى
واتغاظت هى اوى
بصينا فى عنين بعض
طلعت سيجارة من جيبى
قولتها معاكى كبريت؟؟
طلعت من عبها ولاعة
قربنا من بعض اوى
قالت معاك سيجارة كمان؟
اصلى خرمانة اوى
قولت ماتيجى نتجوز
قالت لى صعب اوى
قلتلها يا بنت الناس
جربى عطعوط حبيبك
احلى شيئ فى نصيبك
اللى بيحبك اوى

برضه قالت صعب

سبت العزا ومشيت
وبفكر فيها اوى

رحت قهوة مرعى
طلبت منه قهوة
كان سايسة اوى
سرحت فى دنيتى
ياحوستى ياداهيتى
قلبى اتهبدل اوى
بعت يجيبلى شيشة
قعدت جنبى حجازى
يقرالى بختى فى شيشتى
حجازى استغرب اوى
اوى اوى اوى
قالى يا عطعوط مسكين
قلبك دبحه السكين
من غدارين اوى
ركز فى شغلك وانسى
وابعد عنها اوى
انا قلت خلاص هنساكى
ايوه خلاص هنساكى
هنسى جرحى معاكى
واقوم م الصبح بدرى
افتح محلى
وادخن شيتشتى
" من عند مرعى "
واتمشى براحتى
وابعد فى الدنيا هناك اوى
اوى اوى اوى

ليست هناك تعليقات: